onsdag 6 december 2006

2006-12-06

Födelsedag!
Idag fyller jag år! Det känns som vilken dag som helst. Stressigt på jobbet, bussen kom inte i morse, det vanliga. Första gratulationen kom från ST strax efter tolvslaget och nu på morgonen har både mamma och UP ringt och R har mailat också. Roligt att folk ändå kommer ihåg mig!

I kväll kommer mamma och C på middag och frusen chokladmoussetårta med passionsfrukt som jag gjorde i söndags. Hoppas den är god!

S har skickat inbjudan till nyårsfest. Jag får se hur jag gör. Jag är inte så social nu utan vill helst bara vara hemma och göra så lite som möjligt, men det kanske hinner ändra sig till nyårsafton. Igår satt jag länge i telefon med UP, vi pratade om resor. Förhoppningsvis kan vi boka in något i början av 2007, Brasilien hoppas jag på att det blir. Det vore härligt och välbehövligt, och jag tror också att det vore väldigt roligt att resa med UP. Det slår mig att i andra relationer har jag inte vågat planera in saker ens bara några månader framåt i tiden så här pass tidigt i relationen, men med UP känns det inte som att det är något konstigt. Det är klart att vi ska göra det här tillsammans! Det är ingenting att tveka på längre. Så känns det nu, till slut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida