söndag 23 juli 2006

2006-07-23

Spray Date
I fredags hände det något väldigt märkligt. Jag hade en besökare på Spray Date och jag är 90% säker på att det var T. Fast inte med hans vanliga användarnamn utan med något annat, som ändå lät väldigt likt honom. Läskigt. Jag fattar det inte. Hoppas att jag såg fel. Hoppas det inte var han. För varför skulle han gå in på min sida och titta? Jag berättade det för M och hon sa direkt att om det verkligen var T så är det solklart att det måste vara JT som har bett honom att gå in och titta. Det i sin tur vore verkligen konstigt. För JT är ju inte intresserad av mig. Jag vet inte vad jag ska tro. Tycker mest bara att det känns obehagligt, om det skulle vara så att jag har rätt. Så jag hoppas att jag tog fel. Att det bara var någon som var extremt lik T på utseendet och som hade ett användarnamn som var extremt likt något jag kan tänka mig att han skulle välja. Men att det inte var han. Jag hoppas på det.

Jag har varit inne och tjuvkikat på Ö också. Bara sökt på hans användarnamn för att se om han har raderat sin sida, nu när han är upptagen. Men det har han inte. Idag klickade jag till och med in och tittade på honom och såg till min förvåning att han har varit inloggad bara för några dagar sedan. Det är ju också märkligt, om han nu är nykär. Men vad vet jag...

Jag är så godissugen! Försöker vara duktig och låta bli, och lyckas nästan alltid. Men ibland vill man bara ha något. I morgon ska jag träna på dagen, och sedan packa. Får se om det blir någon date med SV innan jag åker bort, om han hinner höra av sig, om han prioriterar det. Det kunde nog vara trevligt att träffa honom i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida