fredag 21 juli 2006

2006-07-21

Over and out
Igår var jag inne på JT's sida på Spray för sista gången. Han hade knappt haft några besökare och bara tre inlägg i sin gästbok. Inte för att det betyder något. Han har nog dejtat en hel del. Det är möjligt. Men jag tittade och det kändes faktiskt inte så speciellt. Sedan raderade jag länken. Jag ska inte titta på hans sida igen, jag behöver det inte. Det är inte intressant längre.

Kanske är det verkligen över nu. Kanske har jag äntligen gått vidare. Jag är nog inte arg längre, och när jag släpper taget om vreden så slutar jag också att bry mig, för jag slutar förvänta mig något. Jag är säker på att han kommer att göra mig besviken igen. Men jag känner inget behov av honom längre. Han kan finnas i mitt liv eller han kan låta bli. Det är synd att vi aldrig fick bli riktigt bra vänner, för det tror jag hade kunnat bli underbart. Men får jag inget gensvar så släpper jag taget, ibland förr, ibland senare. Det är nog det jag har gjort med JT nu. Jag har klarat det, och jag är fortfarande stark.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida