tisdag 18 juli 2006

2006-07-18

Jag ser ljuset!
Idag var jag hos sjukgymnasten på SÖS igen. Jag är så trött på att gå dit! Jag har tagit lite sommarlov medan hon hade semester och faktiskt har det känts väldigt bra ändå. Träningen går framåt, jag är nästan stark som förr och rörligheten funkar så gott den kan. När jag skulle gå sa sjugymnasten till mig att hon också tyckte att det kändes väldigt bra och att det nog var dags att skriva ut mig. Jag ska gå dit på torsdag och ta status och sedan får jag sluta. Jag blev så glad! Det är som att vinna på lotteri nästan. Som jag har längtat efter det här! Det är en sådan frihetskänsla så jag kan inte beskriva det. På torsdag kommer jag att dansa därifrån på moln.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida