måndag 15 augusti 2011

2011-08-15

Koma
Otroligt - så trött som jag är idag har jag inte varit på länge. Det är många tillbaka på jobbet nu och det märks direkt: syret tar slut på kontoret och jag blir så trött så jag nästan somnar vid datorn. Ögonen grusar ihop och jag blinkar och blinkar och gnuggar mig i ögonen för att de inte ska falla ihop. Puh, och det är bara mitten av augusti!

Idag ska jag i alla fall komma iväg och träna. Förra veckan blev det bara ett pass på grund av migränen. Då körde jag body pump på torsdagen, och det gick bra men oj så jobbigt det var! Idag är det dags att cykla igen och nu ska jag minsann komma i form så gott jag bara kan inför vintern. Träningen ger energi och det kommer jag att behöva framöver.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida