onsdag 6 juli 2011

2011-07-06

Tillbaka till mig
Idag gjorde jag något jag inte har haft minsta intresse för på flera veckor: jag provade kläder. Faktum är att under några veckor nu har blotta tanken på shopping - vare sig det är mat, kläder eller inredning - gjort mig illamående. Fortfarande får till exempel blotta tanken på våra nya tapeter mig att må dåligt. Visst är det konstigt!

Men idag på lunchen gick jag in på fina Noa Noa, där jag faktiskt aldrig har handlat något hittills - konstigt nog, för de har massa fina saker! - och där provade jag faktiskt lite klänningar. Särskilt en fastnade jag för, en vacker ljus dimgrå färg i underbar kvalitet. Tyvärr fanns den inte i rätt storlek utan jag provade en i XL, normalt på tok för stort för mig, men klänningen har en sådan modell att man kan komma undan med en större än normalt. Det blev inget köp idag, men jag måste nog gå tillbaka i morgon och prova igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida