måndag 21 februari 2011

2011-02-21

För sex månader sedan
Idag är det sex månader sedan jag och U gifte oss. Sex månader sedan vi stod i kyrkan och lovade att älska varandra livet ut, sex månader sedan vi samlade alla våra vänner och firade med en fantastisk fest. Att älska varandra livet ut kommer att bli lätt. Jag har inga som helst tvivel på att vi kommer att vara tillsammans så länge vi finns, på jorden och längre ändå.

Nu är också tärningen kastad. Jag skulle ha börjat på en ny p-pillerkarta i söndags, men jag lät bli. Nu får vi se vad som händer. Jag ska läsa på om ägglossning och allt annat och sedan blir det som det blir. Naturen får ha sin gång - barn eller inte barn. Det är ett nytt jättestort steg i livet, men för en gångs skull är jag inte längre rädd för det. Vi är starka tillsammans.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida