onsdag 16 februari 2011

2011-02-16

Dvala
Jag är så trött idag så det är inte sant. Min hjärna fungerar inte. Jag känner mig nästan vinglig och undrar hur i all världen jag ska klara ett cykelpass i kväll. Hur ska jag ens lyckas hålla mig vaken så länge? Det är frågan. Jobbet känns också segt som kola, inte direkt något som inspirerar just nu.

Jag hade massor av planer till min lediga tisdagkväll, men det blev inte mycket av det eftersom jag var så trött redan då, hade huvudvärk och bara ingen energi alls. Men jag tog min runda på stan i alla fall och köpte tackkort och pärmar, samt ett grattiskort till SHL och PIH som jag ska skicka iväg idag. De fick sina tvillingar för några dagar sedan och vi är ju nästan släkt så jag måste åtminstone skriva till dem.

Men väl hemma igen blev det inte mycket mer än att sitta i soffan. Jag åt middag och städade men annars blev det ingenting gjort. Det var en sådan dag och jag hoppas att jag på något mirakulöst sätt uppbådar lite mer energi till kvällen åtminstone. U kommer hem från Dalarna sent i kväll så förhoppningsvis sover jag bra när han är där igen. I morgon är en ny dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida