onsdag 8 december 2010

2010-12-08

Onsdag igen
Ja, dagarna går och går. Onsdag igen och idag är det åter träning som gäller efter jobbet. Just nu har jag inte så stor lust att träna - jag verkar ha hamnat i lite av en träningssvacka nu - men det blir nog bra bara jag är där. Det brukar bli bra!

Min tisdagkväll blev annars lugn. Jag tog en promenad halvvägs hem och passade på att handla lite på vägen. Hemma blev inte mycket gjort förutom att jag beställde en julklapp till SL och pratade i telefon med C och U. Annars en lugn kväll i soffan.

Det börjar dra ihop sig inför Ecuador och vi har en hel del att göra i form av att gå igenom packning och detaljerna i vårt program. Vi har vissa saker vi behöver komplettera med och inhandla, och inte minst också förberedelser här på hemmaplan både i jobbet och i hemmet. Resten av december kommer att innebära fullt upp, misstänker jag, och jag känner mig uppriktigt sagt stressad vid blotta tanken på hur fort tiden går. Jag måste skriva listor för att komma ihåg allt som ska göras. Snart är det verkligen dags.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida