onsdag 22 september 2010

2010-09-22

Tisdagspub
Det har inte hänt så mycket sedan sist. Jag satt på jobbet så superkoncentrerad på en och samma uppgift under eftermiddagen så mina ögon kändes nästan fyrkantiga till sist. På lunchen tog jag en butiksrunda - köpte ingenting men spanade in några plagg som jag definitivt ska titta närmare på igen. Jag brukar alltid vilja förnya mig lite extra på hösten och i år är inget undantag!

Efter jobbet gick jag och U ut och tog ett par öl med min härlige kollega HB och hans sambo ÅD. ÅD är professionell operasångerska och var den som sjöng på vårt bröllop - helt lysande! Båda två är hur som helst supertrevliga och jag är glad att vi har tagit upp ett lite större umgänge med dem. Mycket prat och skratt blev det under kvällen innan det var dags att bege sig hemåt. Hemma hände inte mycket förutom en promenad med katterna i kylan. Hösten har verkligen kommit nu - det känns! I helgen är det nog dags att rensa undan sommarskor och sommarjackor och plocka fram nästa omgång. De behövs nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida