måndag 13 september 2010

2010-09-13

Ett eldprov
Nu har några bilder från vår duktiga bröllopsfotograf kommit upp på hennes sida. Det är ett eldprov för mig, för jag tycker i princip aldrig att jag blir bra på kort. Jag granskar mig själv med lupp nästan och lägger obarmhärtigt märke till varenda skavank, varenda fel hos mig själv. Trots att bilderna är jättefina dyker ändå tankar upp hos mig - varför visar hon så få bilder på oss när det är så många på hennes andra brudpar, finns det inga bilder där jag är bättre än så här, är det här de bästa som finns..? Det är så typiskt mig och man kan tycka att jag äntligen borde ha lärt mig bättre - men nej. Jag ser fram emot att se de övriga bilderna i alla fall - förhoppningsvis kommer jag ändå kunna tycka om mig själv lite mer då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida