fredag 11 juni 2010

2010-06-11

Äntligen fredag!
Ja, den rubriken har jag använt förr, men det är samma känsla varje vecka - äntligen fredag...

Jag började dagen med ett besök hos tandhygienisten. Det var inte mycket att göra där men jag hade fått lite fula beläggningar efter att ha använt Klorhexidin under tiden jag gick med mina provisoriska tandskenor, och de skulle tas bort. Nu är jag ren och fräsch igen, skönt! På måndag ska jag på ett återbesök hos tandläkaren för ett par små justeringar, men sedan är det minsann tandläkarfritt ett bra tag framöver.

Träningen igår gick bra - det var tufft men bra med nytt body pump-pass. Särskilt tricepslåten föll mig riktigt bra i smaken, den kändes varierad och rolig. Annars hände inte mycket under kvällen. Jag satt med datorn och letade musik till vårt bröllop och kom väl på några få förslag som kan vara aktuella. Så skimrande av Evert Taube är underbar och jag gillar även Du är allt av Sonja Aldén. Målet är att hitta bra musik som ÅD kan sjunga med pianoackompanjemang men det ska nog inte bli helt omöjligt.

I kväll blir det träning igen - cykel, fast inte med PA - och efter det ska jag och U gå med mina föräldrar på chokladprovning på Chokladfabriken. Jag har presentkort som ska användas så det blir bra att passa på att gå med dem. Choklad är mitt stora beroende så det kommer garanterat att bli en bra kväll en regnig dag som den här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida