torsdag 3 juni 2010

2010-06-03

Over and out
Just nu är jag så jobbless så jag kan skrika högt. Min arbetsplats börjar mer och mer likna Cirkus Scott och varenda människa på kontoret är deppig och uppgiven, inklusive jag själv. Jag har totalt tappat förtroendet för vår ledning som de hanterar verksamheten nu.

Igår hade vi i alla fall vårt årliga golfevent, som jag höll i som vanligt. Som vanligt gick det också jättebra och alla var glada och nöjda. Solen sken och det var riktigt varmt, vilket förstås också bidrog till den positiva stämningen. Det var minst sagt skönt att komma ut från kontoret, vara utomhus och andas frisk luft som omväxling! Tyvärr hade jag inte en tanke på hur bra solen tar så här i början av året så jag lyckades bränna mig rätt rejält dessutom.

Jag var helt slut när jag väl kom hem, efter en lång dag ute på golfbanan. Tyvärr blev det ingen slappkväll utan det var bara att ladda om och knalla iväg på möte med bostadsrättsföreningen - mitt första någonsin. Ärligt talat var det en riktigt långtråkig historia och jag känner direkt att det här med att gå med i styrelsen inte är något för mig, men jag är glad att det finns andra som känner sig manade.

Idag blir det ännu en träningsfri dag för mig. Jag trodde min förkylning var borta, men i morse mådde jag inte alls bra så nu är även kvällens pass avbokat. I morgon ska vi äta middag för att fira C som har tagit sin barnmorskeexamen, på måndag har jag förhoppningsvis sista besöket hos tandläkaren och är garanterat inte i form för träning efter det, och på tisdag ska jag åka till Täby för att lämna min brudklänning hos sömmerskan.... nej, det blir inte mycket träning för mig den kommande tiden men jag ska se till att ta igen det så snart jag kan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida