torsdag 27 maj 2010

2010-05-27

Ja tack!
Träningen gick bra igår men puh, så jobbigt det var! Sista minuterna hade jag mjölksyra i hela kroppen tror jag och det var bara ren och skär vilja och envishet som fick mig att kämpa på hela vägen in i mål. En underbar känsla varje gång och det är det som får mig att komma tillbaka vecka efter vecka!

Hemma ägnade vi kvällen åt lite bröllopsplanering. Vi tittade på menyförslagen och funderade lite eftersom vi inte är helt nöjda med tillbehöret till vår varmrätt, en potatisbakelse som förvisso var god i smaken men som vi båda tyckte var alldeles för torr. Vi funderar på att be om något annat i stället men är inte helt klara över vad vi ska ha då. U ringde också till vår tilltänkte solist och han lät intresserad så hoppet är inte ute i alla fall. Det ska bli skönt när den biten är klar för just musiken är ett stort stressmoment för mig nu.

Några fler "ja tack" till vårt bröllop har också kommit in och extra glad blev jag över att min kollega HB med härliga sambon ÅD tackade ja med ett entusiastiskt mail. De hade blivit jätteglada över inbjudan och det gör mig extra nöjd att jag i sista minuten bestämde att bjuda in dem. Vi känner dem inte jätteväl men det kan bli mer!

I kväll blir det styrketräning, body pump, och så ska jag leta vidare efter accesoarer och underkläder till bröllopet. Sakta går det framåt!

1 kommentarer:

Blogger Hem och Lycka sa...

Å, bröllop på gång, vad roligt, grattis!

kram Mia

27 maj 2010 kl. 18:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida