måndag 31 maj 2010

2010-05-31

I morgon...
I morgon är Dagen D. I morgon ska jag få mina nya fina tänder, som är helt klara nu. Jag hade trott att det skulle bli en provning först för att se att allt sitter som det ska, men det blir alltså isättning och cementering direkt om allt funkar som planerat. Nervöst, ja visst. Skönt att få det gjort och äntligen bli klar, ja visst, det med! Jag hoppas verkligen att allt ska fungera bra - det är som jag har sagt tidigare verkligen en stor grej för mig det här, och det innebär verkligen en stor förändring för mig. Roligt nog är det ingen annan som ser någonting - min familj har inte gett en enda kommentar och jag förstår att det betyder att de inte har sett det. Skönt på sätt och vis för då slipper jag diskussionerna som garanterat skulle komma annars. Snart är det klart och det är bra ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida