måndag 7 juni 2010

2010-06-07

Nu eller aldrig
Idag har jag mitt slutbesök hos tandläkaren. Idag ska allt bli klart, fasaderna ska cementeras på plats och sedan förhoppningsvis sitta bra och fungerande i många, många år framöver. Jag räknar med att få byta ut dem någon gång, men det bör dröja länge om allt går enligt planerna. Jag kommer att tillbringa hela eftermiddagen hos tandläkaren och jag har varit grymt nervös sedan igår! Det kommer att bli en pärs - att få bedövningen gör vansinnigt ont, att knacka loss den provisoriska tandskenan göra vansinnigt ont, och att sätta dit de permanenta tänderna - ja, det vet jag ju inte hur ont det kommer att göra, men jag vet att efter varje sånt här långbesök har jag varit precis färdig efteråt. Hem och däcka i soffan bara. Nu hoppas jag bara att allt ska gå bra. Jag vet inte varför det inte skulle göra det, men ändå. Det är en stor sak och snart är jag äntligen klar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida