fredag 23 april 2010

2010-04-23

Lugn och ro
Idag har jag jobbat hemifrån. Lugnt och skönt och framför allt så oändligt mycket tystare och lättare att fokusera än när jag är på kontoret i det ständiga bruset och surret som det blir i kontorslandskap med för mycket folk.

Ett besök hos kiropraktorn har jag hunnit med också. Det gjorde vansinnigt ont under behandlingen, men nu känner jag mig så där lagom groggy som jag brukar göra efteråt. Jag funderar fram och tillbaka på kvällen. Ärligt talat har jag ingen större lust att gå på after work med JP och SS, som vi har sagt - eller rättare sagt, SS och JP har bestämt träff och jag är välkommen att följa med dem. Jag är fortfarande ruggigt besviken på SS - det sitter djupt, det där. Det är inte kul att bli behandlad som luft av sina vänner, tyvärr.

Jag ska känna efter lite till så får jag ser hur kvällen utvecklar sig... skönt att det är fredag i alla fall! Helg igen - dem kan jag aldrig få nog av!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida