torsdag 22 oktober 2009

2009-10-22

Planering och framsteg
Behandlingen hos kiropraktorn kändes av direkt redan igår - efter behandlingen kände jag mig så där skönt lugn och avslappnad vilket var toppenbra och välbehövligt. Senare under dagen kom andra resultat fram - en sprängande huvudvärk som inte gav med sig trots mina starkaste migräntabletter. Idag känner jag mig lite bättre men är fortfarande tung i huvudet och kan med andra ord se fram emot samma sak i morgon igen eftersom nästa behandling är inbokad då. Pust. Lika bra att inte boka in något avancerat till fredagkvällen med andra ord.

På jobbet har jag fokuserat på vår nya hemsida och det börjar faktiskt bli riktigt bra nu. Idag är det lansering och jag känner mig uppriktigt sagt nöjd just nu, och förhoppningsvis kommer responsen att bli positiv också. Jag har bokat av besöket hos MaB idag. Jag har helt enkelt inte tid att vara borta från jobbet idag så det blir att boka in ett möte längre fram i stället. Han vill helst att jag ska komma mitt på dagen och det är lättare sagt än gjort med tanke på mitt jobb. Vi får se hur det blir.

Efter jobbet åkte jag och UP iväg till Södermalm för att träffa CM som kommer att hjälpa oss med både catering och blommor på bröllopet. Vi träffades hemma hos henne och gick igenom menyförslag och allmän planering över lite fika. Det var ett trevligt möte och vi fick många bra idéer för vad vi ska äta. Det bästa är att hon känns väldigt flexibel - vi satt i princip och berättade vilka ingredienser vi gillade och bollade idéer och hon kommer därefter att ta fram ett menyförslag till oss. Jag tror det kommer bli bra.

Hemma åt vi en fräsch middag med chevrèsallad, tyvärr inte lika god som vanligt eftersom osten inte smakade riktigt rätt. Det blir nog att gå tillbaka till mitt vanliga märke ändå, även om det är dyrare. Ibland - ganska ofta, till och med, får man verkligen vad man betalar för. Annars hände inte mycket under resten av kvällen. Det är skönt att det snart är helg igen - då blir det desto roligare, hoppas jag.

1 kommentarer:

Anonymous Anna - Starwoman sa...

Ja visst är Elflugan fin. Finns i vitt hos bland annat Länna Möbler, där har jag beställt min, så kika där ant i affären eller i deras webshop.

Ha en skön kväll!

Kramar
//Anna

22 oktober 2009 kl. 16:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida