onsdag 16 september 2009

2009-09-16

Vi närmar oss
Igår tog jag pendeltåget från stan till Rotebro efter jobbet. Det känns alltid lite ovant att åka den vägen - det var trots allt bra länge sedan jag bodde där. Det är inte ofta jag är ensam hos mina föräldrar nuförtiden, men jag uppskattar verkligen att vara hos Maja lite mer. Hon är så liten och så smal numera - en liten bräcklig katt med den lenaste päls jag någonsin känt, med perfekt ljusrosa nos och enorma ljusgröna ögon. Hon har alltid varit väldigt vacker jämfört med andra katter, så även nu när hon är äldre. Vi hade en lugn kväll tillsammans, åt middag och kladdkaka, såg på TV, tog det lugnt.

Jag och UP har diskuterat vidare om våra festlokaler och kyrkor. Det känns som att vi börjar koka ner det hela nu - antingen den 21 augusti på Södermalm eller den 28 augusti på Djurgården. Vi närmar oss och det är skönt att det går framåt. Vi siktar på att ta en tur runt de olika lokalalternativen i helgen och sedan bestämma oss efter det. Det är skönt att vara igång.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida