onsdag 26 augusti 2009

2009-08-26

Hemmakväll, mer eller mindre
UP åkte till Helsingfors igår igen så jag fick tillbringa kvällen för mig själv. Jag hade ingen träning inbokad utan gick lite på stan och provade den där fantastiska röda sidenblusen igen. Det slutade med att jag köpte den - inte bra och onödigt på alla sätt, men det förde i alla fall med sig fördelen att jag lät bli att handla något från HM som jag hade funderat på innan.

Jag åt en snabb middag och sedan var det dags att åka iväg med Saga till veterinären för att ta bort stygnen efter operationen. Det gick snabbt och bra och tjejen som gjorde det tyckte att läkningen såg väldigt bra ut. Det var skönt att höra. Jag tog ut båda katterna på promenad på gården senare på kvällen och det gick väldigt bra - inte ens Tuva ville gå in igen. Förutom det här bakade jag blåbärspaj och vek tvätt. Kvällarna går galet fort, man hinner ingenting i princip.

I kväll är det träning igen - jag hoppas bli mer inspirerad än förra veckan. Sedan ska jag ta mig i kragen och byta kattsand och städa badrummet och dammsuga. Roligt nästan varje dag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida