onsdag 29 april 2009

2009-04-29

Hey, big spender!
Shoppingdjävulen har satt klorna stenhårt i mig. Nu när jag bor så billigt är det som att jag inte har några gränser för hur mycket pengar jag kan spendera på kläder och skor och annat onödigt. Idag på lunchen blev det ett par nya vita sommarskor och en ny mascara, den dyraste jag har köpt i hela mitt liv - 280 kronor. För en mascara. Jag har hört mycket om den och it better be good säger jag bara. Annars får jag gå tillbaka och reklamera den.

Annars är jag helt tömd på energi idag. Jag gick på lunch ensam för jag orkade inte prata med någon och jag har till och med avbokat min favoritträning idag. Jag orkar helt enkelt inte gå dit. Jag har ingenting kvar att ge nu, är bara helt slutkörd. Efter jobbet åker jag direkt till C och färgar ögonfransar och ögonbryn och sedan åker jag raka vägen hem. Jag orkar knappt tänka klart längre.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida