måndag 27 april 2009

2009-04-27

Mera inredning
Det känns som att hela mitt liv kretsar kring boende och inredning nu. Jag sitter och tittar på Hemnet och Bovision nästan dagligen och har ständigt ögonen öppna för möbler och inredningsdetaljer. Hittar jag någonting jag gillar så skriver jag ner det i min inredningslista och lägger det på minnet tills det blir aktuellt, tills vi har flyttat till vårt nya hem, som vi ännu inte har hittat. Jag har miljoner drömmar som bara väntar på att få bli verklighet, jag har glasklara visioner över hur jag vill ha det hemma, och jag bara väntar på att det ska bli verkligt. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar efter att få göra allt det här. Snart måste det hända.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida