onsdag 22 april 2009

2009-04-22

Tjejträffar
Igår var en social dag när jag hann med att träffa två kompisar på samma dag. Först åt jag lunch med AC. Hon var lika glad och sprudlande av energi som alltid. Vi pratade på och lunchen gick bara alltför snabbt.

På kvällen efter träningen mötte jag upp SS för middag i stan. Hon pratade mycket om relationen till HE. Att de har konflikter och inte vet hur framtiden blir, samtidigt som de precis har köpt ett stort hus och ska börja försöka få barn tillsammans. Jag tror inte att de känner varandra tillräckligt väl ännu, för att vara ärlig, och jag tror att en del av problemet är att de inte heller riktigt släpper in varandra i sina liv. Det är fortfarande alltför många stängda dörrar mellan dem. Men det kan säkert gå bra när de lär sig leva tillsammans. Allt händer i sinom tid.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida