onsdag 22 april 2009

2009-04-22

Ta bort oron
Det kommer nya knölar hela tiden, verkar det som. Jag vet inte vad jag ska göra. Tanken på att operera bort brösten helt och hållet bara för att slippa vara orolig lockar mig allt mer. Nu var jag ju alldeles nyligen på mammografi och ultraljud och allt såg bra ut. Några små ofarliga cystor bara. Jag tänker att om det hade varit något annat så borde de ha sett det då. Jag borde inte behöva gå dit igen nu efter så kort tid. Jag är så villrådig här. Jag vet inte hur det känns när det är farligt, men jag vet att jag tydligen har lätt för att få cystor som inte är farliga. Jag borde inte behöva springa iväg på en ny undersökning nu igen. Det borde vara OK den här gången. Jag är så trött på det, trött på oron. Vet bara inte hur jag ska kunna släppa den.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida