torsdag 16 april 2009

2009-04-16

Lite mer energi
Jag känner mig faktiskt lite piggare och mer energisk på jobbet idag, trots att jag samtidigt är trött. Men helgen närmar sig och med den söndagens alla visningar. Jag kan inte ens säga hur mycket jag ser fram emot dem, för söndagen kan bli den dagen när vi hittar vårt nya hem, äntligen!

Jag köpte en fin puderrosa topp på lunchen men efter det ska det vara slutshoppat. Jag har invigt nya skorna idag och trivdes jättebra i dem så de var ett bra köp. Nu funderar jag lite på planerna inför helgen. Vi måste hitta en ny spis, helst på lördag. Sedan är det festen hos LB och DH som nog blir lagom trevlig även om vi ju inte känner någon förutom värdparet. I morgon vet jag att det är många som ska gå på after work på T-Baren. KH har bjudit in till den men jag är tveksam. Jag siktar på att jobba hemifrån i morgon och kommer knappast vara motiverad till att åka in till stan på kvällen bara för att gå på en bar. Det är inte tillräckligt viktigt för mig, helt enkelt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida