torsdag 9 april 2009

2009-04-09

Ännu en tjejmiddag
Igår kväll hade jag veckans sista träningspass, cykel som vanligt på onsdagar. Det var återhämtningspass även igår och det gick bra precis som i måndags. Efter träningen åkte jag bort till Kungsholmen för middag hos EB. Hon har haft en sagolik tur och lyckats byta sin etta på Östermalm mot en jättefin och rymlig vindstvåa på Pipersgatan. Jag gillar gamla lägenheter - de påminner mig om min underbara lägenhet på Westergrenska i Gävle. Jag har nog aldrig mått så bra som under de år jag bodde där. Livet var helt enkelt bara roligt då.

Vi fick en trevlig kväll, jag, EB och två av hennes väninnor. Vi åt gott och drack gott och jag kom hem sent. Idag är jag så trött att det knappt verkar möjligt. Jag är som bedövad och längtar bara efter ledighet. Som tur är så är det halvdag idag, sedan lyxlunch och en vända på stan har jag tänkt. Efter det är det bara underbar ledighet i fyra dagar. Som jag längtar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida