tisdag 10 mars 2009

2009-03-10

Bra igen
Mammografin gick bra den här gången också. Oron släppte direkt, jag känner mig lugnare i hela kroppen. Jag promenerade tillbaka över Östermalm medan snön fortsatte falla. Om man bortser från slasket är Stockholm helt sagolikt vackert även på vintern. Alla gamla hus, träden som är täckta av snö, allt är vitt, inbäddat, tystare.

I kväll blir det ingen träning. Jag har avbokat det för att i stället fokusera på det som måste göras - städa, byta kattsand, bädda rent, handla till pappa, packa... Jag hoppas att UP kommer hem från jobbet någorlunda tidigt så att vi inte måste vara vakna halva natten. Det kommer knappt bli någon sömn ändå så jag hoppas komma tidigt i säng. Det är otroligt men sant att vi faktiskt är på väg nu. Det finns miljoner saker att se och jag har ingen aning om hur vi ska hinna uppleva ens en bråkdel av dem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida