tisdag 3 mars 2009

2009-03-03

Det är mycket nu
Helt plötsligt har jag blivit jättestressad. Det är bara en dryg vecka kvar tills vi åker iväg och jag har insett att jag har massor att göra innan dess. Det är boendet och visum som är mest akut inför själva resan. Sedan är det kattvakt som jag inte har kunnat lösa ännu. RL är borta och jag hoppas kunna övertala pappa att bo hos mig en vecka. Sist men inte minst är det massor att göra på jobbet. Jag vet inte hur jag ska få ihop tiden men det måste bara gå på något sätt.

Träningen igår vad gudomligt bra men nu har jag ont i halsen så i kväll blir det ingenting. Jag passar på att gå och klippa mig i stället. Det gäller att ta tillvara på varje minut av dagarna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida