måndag 2 mars 2009

2009-03-02

Goda nyheter... och lite krångel
Läkarundersökningen gick bra igen. Läkaren var trevlig och verkade säker och kompetent och hon tyckte bara genom att känna på mina knölar att de kändes helt ofarliga. I vanlig ordning har jag ändå fått remiss till mammografi och ultraljud och det är ju bra att de är noggranna och tar det säkra före det osäkra tycker jag.

RL kan inte ta hem katterna till sig när jag reser bort nästa vecka. Synd, det blir lite struligare då, men förhoppningsvis kan pappa bo hos mig en vecka och ta hand om dem. Det är inte optimalt men jag önskar att det ska lösa sig i alla fall. En vecka är ganska länge att vara borta från dem. Men jag har berättat för mina föräldrar nu om resan och de var faktiskt inte helt negativt inställda som jag hade väntat mig. Men alltid finns det ju någonting - det är ju så förskräckligt dyrt, får jag verkligen ta semester och allt annat på det. Jag försöker att stänga öronen och inte lyssna för mycket på det negativa. Det blir ju ingen gladare av.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida