måndag 23 februari 2009

2009-02-23

Projektledning
Jag var på ännu en utmärkt kurs i förra veckan - grundkurs i projektledning, tre dagar. Jag gillar att gå på kurs - jag brukar säga att jag hoppas att jag aldrig blir så dum att jag inte längre vill lära mig något nytt. Den här kursen hade den stora fördelen att vi fick välja ut var sitt riktigt projekt att arbeta med och jag valde då mitt stora re-branding-projekt som jag kommer att jobba med under året. Det passade perfekt för mig att sitta tre dagar koncentrerat och jobba med bara det projektet och jag har redan nu kommit en bra bit på vägen när det gäller förberedelser och planering inför genomförandet. Dessutom kan jag nu lägga in i mitt CV att jag har lärt mig detta och att jag har papper på det. Mycket bra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida