onsdag 7 januari 2009

2009-01-07

Nytt hem
Igår flyttade jag hem till UP på riktigt. Vi höll igång hela dagen, från morgon till kväll, och bar möbler och kartonger. Halva dagen var BP med och hjälpte oss och det underlättade förstås. De stora sakerna är fortfarande kvar att flytta - en del ska till LP på fredag och en del ska till UP. Vi får lägga in allt krut på att packa upp och få undan så mycket av kartongerna som möjligt före helgen så att vi får plats för allt annat. Just nu är lägenheten en enda röra - kartonger och saker överallt och knappt så att det går att ta sig fram. Men den nya sängen är underbar - jag sover som en drottning i den.

Att flytta till UP's lägenhet var ju inte vad jag egentligen drömde om, men jag tror och hoppas ändå att det ska bli bra. Det blir annorlunda när fler av mina egna möbler och saker kommer dit och mitt namn finns på dörren. Kanske blir det riktigt bra ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida