måndag 5 januari 2009

2009-01-05

Sista dagen i Jarlaberg
Jag har tillbringat min sista natt i min lägenhet i Jarlaberg och typiskt nog sov jag jättedåligt. Dessutom fick jag migrän på natten och var alldeles vimmelkantig av trötthet när klockan ringde i morse. Jag antar att det är alla tankar inför flytten som spökar, allt som är kvar att göra och allt jag inte får glömma. Jag jobbar hemma idag igen, har tagit en rejäl paus från kontoret och faktiskt inte varit där sedan den 22 december. Men det här blir sista hemmadagen på länge, från onsdag är det vanligt arbete som gäller igen.

Vi har fortsatt att flytta över saker till UP's lägenhet, ett litet lass varje dag, och vi försöker att sakta men säkert bringa något slags ordning i kaoset. Det går framåt även om det fortfarande är mycket kvar att göra. Jag försöker att inte tänka eller känna efter alltför mycket utan att bara få det gjort.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida