tisdag 17 juni 2008

2008-06-17

Katterna är tillbaka
Gårdagens träningspass var så tufft så jag nästan mådde illa. Men jag klarade det, den här gången också. På jobbet finns det mycket att göra men jag längtar mest till ledigheten ändå.

R kom och lämnade katterna hos mig igår. De fann sig väl tillrätta på en gång, gick runt och nosade och tittade sig omkring och fann att allt var som vanligt. De har skött sig perfekt hela tiden hos R så jag hoppas att det fortsätter även hos mig nu.

Annars hände inte så mycket på kvällen. Jag gick och handlade, läste, fixade lite hemma. Bara hade det lugnt och skönt och det behövdes.

Jag ringde HSB på dagen för att höra hur det ser ut med kö till parkeringsplats i mitt område och fick veta att det inte kommer att bli något ledigt förrän i oktober. Ännu en sak som talar för att vi kommer att bo hos UP och inte hos mig, antar jag. Hur vi än bär oss åt kommer vi nog inte att bo tillsammans före oktober, för jag kommer inte att flytta till UP förrän efter hans Kroatienresa i mitten av september. Tiden går och går.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida