torsdag 28 februari 2008

2008-02-28

Ur form
Så är det. Min kondition har sorgligt försvunnit under vintern evighetslånga förkylningar och träningsavbrott. Det är inte bra alls. Jag har tränat både i tisdags och igår och ingen av dagarna har jag på långa vägar haft den ork jag är van vid. Jag har känt mig tung i kroppen och trött i benen under hela passet och så brukar det inte vara för mig. Jag måste komma igång med träningen, jag måste återuppbygga min kondition, nu!

Gårdagen blev annars en mellandag. Jag tränade och efter träningen blev det en hemmafixarkväll med tvätt och städning. Jag betalade räkningar och förde över lite saker från jobbdatorn till min egen. Det är bra att få sånt gjort, även om det alltid verkar finnas ännu mer att göra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida