måndag 18 februari 2008

2008-02-18

Påskrivet och klart
I onsdags var jag på Six och skrev på för nya jobbet. Äntligen är den biten klar!

Jag firade mitt nya jobb med att åka hem och däcka i förkylning. UP kom hem till mig ändå, både på onsdagen och torsdagen, och vi drack champagne och var glada båda dagarna trots att jag mådde uselt.

Helgen har varit tråkig eftersom jag inte mått bra. Det har blivit lite promenader, fika med mamma och hos TM och en tur till Tyresö slott med UP igår. Men annars har jag gjort så lite som möjligt.

Idag är jag på jobbet, ingen feber men trött, trött, trött... Jag hade behövt stanna hemma en dag till - minst - men det som är mer akut är att jag måste säga upp mig idag. Det är enbart därför jag har gått hit idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida