onsdag 13 februari 2008

2008-02-13

Nu är det klart!
Nu kan jag fira på riktigt! NM mailade på morgonen för att berätta att Six har ringt henne och tagit referenser. Jag ringde upp henne och hon berättade att hon varit jättepositiv som alltid och höjt mig till skyarna i vanlig ordning. En stund senare ringde min blivande chef upp mig och berättade att jobbet är mitt! Jag accepterade lönebudet som låg en tusenlapp under det jag begärt och nu är det bara att vänta på att få hem kontraktet. Sedan är jag fri! Jag kan börja leva igen! Jag kan börja andas igen! Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är nu... I kväll kommer UP hem till mig och vi ska fira med att dricka bubbel. Äntligen! Äntligen! Äntligen!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida