onsdag 6 februari 2008

2008-02-06

Jag har gått vidare!
Igår kom beskedet att jag har gått vidare till ytterligare en intervju på Six. Det gör mig glad! Jag vet inte om det är mitt drömjobb, men ändå - tänk om jag bara kunde komma ifrån mitt nuvarande jobb. Att gå till jobbet idag är som att köra huvudet i en vägg. Jag kör fast hela tiden, jag kommer inte framåt utan går där och bara sjunker ihop mer och mer, blir dummare och dummare för varje dag som går. Målet med varje arbetsdag är att bara ta mig igenom dagen utan att bryta ihop. Så ska det inte vara. Jag står inte ut.

Det har inte blivit någon träning alls på två veckor nu. Jag har inte haft någon riktig lust i förra veckan, och den här veckan är jag förkyld så då blir jag tvungen att vila vare sig jag vill eller inte. Jag åkte hem till UP igår kväll. Han är sjuk också, febrig och eländig, men det var ändå skönt att ses igen. Det var en hel vecka sedan sist och det är ovanligt lång tid. Nu vill jag bara att veckan ska gå så att vi får vara lediga tillsammans igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida