måndag 28 januari 2008

2008-01-28

Jekyll & Hyde
I fredags mötte UP mig i stan efter jobbet. Vi hade fått erbjudande att gå gratis på genrepet av musikalen Jekyll & Hyde och tänkte att varför inte, gratis är gott. Vi gick och åt lite snabbt innan och kom in på ämnet skidresan ännu en gång. Jag vill komma till ett beslut så det är därför jag vill prata om det, men hela ämnet har blivit så infekterat nu så vi kan inte ens prata om det utan att ryka ihop. Det är verkligen himmel och helvete mellan UP och mig.

Musikalen var i alla fall helt OK. Ganska tung och dyster historia, men bra musik och duktiga sångare. Jag vet inte om jag hade velat se den och betala för biljetten, men som fredagsnöje var den bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida