måndag 21 januari 2008

2008-01-21

Parmiddag
I fredags hade jag planerat att träffa JP och PH på kvällen. Men det blev ingenting av, jag hade fruktansvärd huvudvärk hela dagen och blev till slut tvungen att säga till dem att jag inte kunde följa med. Jag åkte i stället raka vägen hem och däckade i sängen. UP kom till mig senare på kvällen men jag var som i dvala även om huvudvärken till slut gick över efter att jag fått sova ett par timmar.

På lördagen hann vi inte med så mycket som vi tänkt oss under dagen. Jag var så otroligt trött och behövde bara sova ut. Men lite biltvätt blev det och planering av söndagens visningar innan vi åkte in till stan för att möta FA och LA. Vi hade bestämt att gå ut och äta med dem på Roxy, som är en av mina favoriter vid Nytorget. Det blev en lagom kväll, trevligt, vi pratade om det mesta. Jag passade på att fråga ut FA om advokatbyrån dit jag ska på intervju och efter det han berättade är jag än mer säker på att det inte är rätt jobb för mig. Jag har inte ens fått kallelsen ännu, men jag tänker gå dit och sedan sannolikt artigt tacka för mig. Så får det bli.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida