onsdag 16 januari 2008

2008-01-16

Duktig!
Efter gårdagen har jag verkligen kunnat känna mig nöjd med mig själv! Jag har bockat av en rad punkter på min lista på jobbet, och även hemma har jag fått massor gjort. Kanske berodde min effektivitet på att JS var borta. Han tynger ner mig bara genom sin blotta närvaro.

Jag körde ett styrkepass efter jobbet, skönt och lagom jobbigt. Kanske är det dags för mig att prova lite tyngre vikter nästa gång, på vissa muskelgrupper åtminstone. I kväll blir det spinning och det känns bra att jag är så igång med träningen nu. Det är som att borsta tänderna, det är något jag gör bara.

Hemma var jag effektiv till tusen. Jag åt middag och sedan var det dags att dammsuga, byta kattsand, stryka och lägga på dukar och sätta fram fina ljusen från C på bordet. Det blev fint! Äntligen är jag klar! Nu vet jag att det håller sig så här fint i max en dag, efter två dagar behöver jag dammsuga igen när jag har katterna hos mig. Men ändå. En liten stund kan jag njuta av det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida