onsdag 9 januari 2008

2008-01-09

Vardag och vardag
Det händer inte så mycket nu. Jobb och träning. Träningen går bra, den behövs verkligen. Jag vill och måste komma i form nu, måste bli mig själv igen. Mina jobbansökningar ger lite resultat i alla fall. Två intervjuer har jag inbokade men precis som vanligt är jag osäker på om det är jobb som jag verkligen, verkligen vill ha. Det är sådan karriärhest hela tiden och på många sätt känner jag för att bara strunta i alltihop. Ta ett jobb som jag mår bra av och sedan inte fundera mer på titlar och lön och häftiga saker att berätta om på krogen. Är det viktigt egentligen?

I natt drömde jag att UP friade till mig. Det var en väldigt konstig dröm. Han kom med en ask med två Lynggaard-ringar, som jag älskar, men både hans och min var alldeles för stora. Jag undrar vad en drömtydare skulle få ut av det..?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida