tisdag 15 januari 2008

2008-01-15

Ännu en intervju
Igår var jag på ännu en jobbintervju, för en helt ny tjänst som marknadsansvarig på en advokatbyrå. Det är säkert ett bra jobb, men jag är fortfarande inte säker på att jag vill ha det. Det verkar som att alla jobbar extremt mycket på företaget, och jag fick känslan av att en tre veckor lång semester mitt under våren eller hösten - som för vår Borneoresa förra våren - skulle vara helt omöjlig att få igenom. Jag har jobbat på advokatbyrå tidigare och vet att det är en väldigt speciell miljö att vara i. Vill jag göra det igen? Jag vet inte.

Efter intervjun kunde jag inte motstå en tur i Västermalmsgallerian och kom därifrån med en blus och en tröja. Jag räknar dem som julklappar från mamma eftersom hon gav mig pengar till att köpa vad jag vill. Hemma stod jag i köket nästan hela kvällen, lagade matlådor och röjde. Skönt att ha det gjort - nu är det bara allt annat kvar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida