fredag 11 januari 2008

2008-01-11

Ingen framgång
Jag söker jobb frenetiskt nu, och blir kallad till en del intervjuer, men kommer ändå aldrig vidare. Igår var ännu en intervju som jag tyckte kändes bra, det funkade, jag kände att jag hade gjort bra ifrån mig. Och ändå. Jag kom inte ens vidare till nästa intervjuomgång. Tydligen är det något som jag gör alldeles väldigt fel, men jag vet bara inte vad det är. Det känns nedslående. Någon gång måste det ju bli min tur också.

Jag gick lite på stan efter intervjun. Gick förbi R's jobb för att lämna några saker och vi passade på att ta en snabb fika. Det var roligt att se honom. Jag sprang runt i lite affärer också och provade några saker men köpte ingenting. Resten av kvällen gick till att städa och vika tvätt. Jag pratade länge med UP på kvällen och kom i säng sent.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida