torsdag 10 januari 2008

2008-01-10

Bra kvällar
Även vardagar kan vara ganska bra. Igår var en bra kväll, trots att det regnade och jag inte hade något mer spännande än tvätt på schemat. UP kom över till mig och det var underbart att se honom igen. Vi hade inte träffats på flera dagar och jag hade verkligen saknat honom. Jag tvättade och lagade middag som blev misslyckad, men det spelade ingen roll för det var bara så roligt att ses. När tvätten var klar tog vi en lång promenad i regnet och det var skönt att komma ut, trots att vädret var tråkigt.

Det är sådana kvällar jag vill ha, bara tid att prata, att må bra tillsammans. Det är något att jobba för. Prata ordentligt varje dag och skratta ofta och mycket.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida