torsdag 1 november 2007

2007-11-01

Egen tid
I morse när jag kom till jobbet hittade jag ett mail från CN i inkorgen. Hon skrev att EH och SH fick en dotter igår. Jag ler med hela ansiktet för jag vet hur mycket EH har längtat efter detta. Det är lustigt för jag tänkte på EH just igår kväll och funderade på att höra av mig men lät bli. Men nu vet jag.

Igår var en av de extremt sällsynta kvällar när jag inte hade något alls inplanerat. Jag hade tänkt promenera hem men det var så kallt så jag lät bli ändå. Jag hade en lugn hemmakväll, läste, såg på TV - när gjorde jag det sist? Minns knappt! - och städade och lagade matlådor. Det var skönt att bara få stöka undan lite, även om det alltid finns mer att göra. Nu har jag bara en arbetsdag att ta mig igenom och sedan är det semester.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida