torsdag 12 juli 2007

2007-07-12

Färdigmålat!
UP hämtade mig efter jobbet igår och vi åkte iväg till Sickla för att ta en titt i butikerna där. Jag var främst intresserad av att se om vi kunde hitta en fin matta till mig, men det gjorde vi inte. I stället blev det en ganska grundlig tur i klädaffärerna där jag desperat provade det ena paret byxor efter det andra - självklart utan resultat. Jag var nästan på väg att köpa ett par svarta chinos, men min brutalt ärlige pojkvän sa till mig att de var för tajta. Efter det tappade jag helt lusten att gå i fler affärer och vi åkte hem till mig.

Det blev middag på balkongen och sedan körde vi igång med att måla det sista lagret vit färg på min fondvägg. Faktiskt blev det riktigt bra! Precis så fint som jag hade hoppats. Jag ska bjuda hem mamma till mig på söndag och det blir roligt att se hennes min - hon vet ju inte ens om att jag planerade att måla om. Nu är det bara mattan som fattas, men jag vet vilken jag ska ha och tänker köpa den i helgen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida