torsdag 5 juli 2007

2007-07-05

En ganska tråkig dag
Det är lugnt på jobbet nu och min arbetsdisciplin är inte direkt strålande. Jag fick iväg ännu en jobbansökan igår och hann börja på en tredje. UP lyckades äntligen boka våra flygbiljetter till Turkiet och det känns skönt att det är avklarat. Nu är det bara hotellen kvar. Det ska bli kul att komma ut och resa igen!

Jag tränade på kvällen, det var ett bra pass som var både jobbigt och inspirerande. Resten av kvällen förflöt i ett lugn. Jag gick och plockade undan hemma, städade och kom faktiskt igång och oljade in halva trädäcket på min balkong samt utemöblerna. Det är en sådan sak som jag har gått och dragit på i evigheter så jag kände mig enormt nöjd efteråt.

Idag är det torsdag och jag ska hälsa på R och katterna efter jobbet. Sedan har jag dejt med UP. Jag hoppas dagen går fort!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida