torsdag 28 juni 2007

2007-06-28

Lite bättre, lite tröttare
Jag försöker att bara hålla ut nu. Jag sitter konstant på helspänn och känner mig bevakad för varje steg jag tar. Men det är två dagar kvar till JS går på pappaledighet och sedan är han borta i två månader. Två dagar till bara. Sedan jobbar jag själv i ytterligare två veckor och sedan är jag fri i tre veckor. Det ska bli så underbart. Jag gör det jag ska på jobbet, men hela mitt fokus ligger på att ta mig härifrån. Två jobb har jag hunnit söka och jag har fler på gång.

Jag tränade igår igen, spinning precis som dagen före. Det gick bättre nu. Jag kämpade på och orkade och hade kraft i benen och lungorna hela passet igenom. Jag tog ut mig ordentligt och det var både skönt och behövligt.

Tyvärr slog min migrän till igen på kvällen så resten av tiden fick jag inte mycket gjort. Jag orkade med nöd och näppe laga middag och matlådor, men sedan var jag tvungen att gå och lägga mig tidigt. UP ringde men jag orkade knappt ens prata med honom. Jag kan inte ens minnas senaste gången jag gick och la mig så här tidigt, men ibland måste man väl helt enkelt göra så. Det blir bättre nästa dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida