onsdag 4 juli 2007

2007-07-04

Middag på Rörstrands Båtklubb
Det känns att det börjar bli lugnare på jobbet nu. Det kommer inte in lika mycket nytt utan det är mest att avsluta de gamla projekten och förbereda det som jag vet kommer i höst. Jag ska försöka ta mig tid att få iväg ett par jobbansökningar, minst, under veckan också. Det är lika bra att komma igång med det så fort som möjligt så att jag tar mig vidare härifrån.

Jag kom iväg på ett riktigt bra spinningpass efter jobbet. Det var väldigt jobbigt, svetten rann om mig, men det var så skönt också. Jag har börjat tycka att träningen är rolig igen och det är en bra känsla.

Jag var inställd på att tillbringa kvällen hemma hos UP, men han ringde och sa att US hade bjudit över oss på lite grillning nere på båtklubben. Jag var egentligen alldeles för trött för att vara social, men det är alltid roligt att träffa US så vi åkte dit ändå. En tidigare flickvän till US var där också, en tjej som jag har träffat någon gång tidigare. Jag har inte fått något speciellt intryck av henne. Hon säger nästan ingenting och igår verkade hon inte det minsta intresserad av att umgås med oss. Man kan undra varför hon ens hade kommit dit. Men det var en skön kväll hur som helst, och vi pratade om att kanske åka ut med US' båt i helgen om vädret är bra. Jag hoppas att det blir av - det är ett perfekt sätt att tillbringa en sommarhelg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida