onsdag 11 juli 2007

2007-07-11

Majas 16-årsdag
Igår fyllde Maja 16 år! Det är otroligt att hon blivit så gammal. Jag minns fortfarande hur liten hon var när jag såg henne för första gången, som en fem veckor gammal kattunge. Men igår hade hon födelsedag igen. Jag, C och Ø åkte till Rotebro för att äta middag med mamma som är själv nu när pappa är i Ångermanland över hela sommaren. Vi hade alla med oss kattmat av olika sorter. Jag tog med mig en burk tonfisk som Maja slukade och Ø hade med sig en massa serpentiner, som Maja bara var måttligt road av. Det blev en bra kväll, vi åt och pratade och hade riktigt roligt. Jag och C gav mamma en för tidig födelsedagspresent, en vacker grå sjal som blir perfekt till hennes klänning på C's bröllop. Jag har redan tänkt ut att jag kan ha den till min klänning på bröllopet i oktober också.

Senare på kvällen kom UP dit också efter sin golfrunda. Han åt och fikade lite och sedan åkte vi hem till honom. Jag är glad att han finns.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida